Monday, November 5, 2012

Päris palju on tulnud anonüümseid teateid, et paneksin reedest möne pildi ja räägiksin mida me tegime seal. No päev lläbi oli igast tegemist jne.. siis öhtul käisin korra Annelyga Tiina juures otsisime möne filmi, siis Annely lahkus. Tiina hakkas mulle makeup´i tegema ja alguses nägi see ikka väga kahtlane välja. Toppis minu tehtud kunstvere ka näkku ja mingitmoodi jöudis see suhu ka löpuks..jakk röveda maitsega oli, ega nojah loogiline ka ju, sisse oli segatud toiduvärv ja guašš. Niiet pole just köige tervislikum möks :D Siis asjad kaasa ja kohale. Natuke sai asju sätitud, pildistatud jne.. siis Annely tuli  oma programmiga lagedale. Pidime lahendama mingit salakirja. Peale seda oli öunamäng, mis jääb eluks-ajaks meelde. Mul vahetati umbes kolm korda vett, sest köik see möks, mis näos oli jöudis löpuks vette. Noja Gedren vöitis, siis vöistlesime Ailinaga edasi, vahepeal vahetati jälle vett ja mönus oli peadpidi kausis olla. Köik ümber-ringi ujus (pesin pöranda ka ära) :D ja löppkokkuvöttes sa Allu päheee :D Siis pugisime vahepeal ja filmi vaatama. Saw lll, nagu köigile teada, pole just köige öudsam film eksole :D Aga sella jooksul sai ka nalja. Gedren ütles nii:" Su juuksed meeldivad mulle rohkem, kui poisid!" ja tegi vahepeal mulle  patse ja särke-värke. PEale filmi, kui enamsu olid läinud, tegime Gedreniga ka ühispildi :D Asjad kokku ja koju. Kokkuvöttes oli igatikordaläinudpidu.
Ja,tahtsite pilte, nüüd saate ka.


















No comments:

Post a Comment