Thursday, November 8, 2012

Möni tahtis, et eilsest bioloogiast räägin :D No lahkasime kala, jasiis? :D Aga..jaa..löbus olid. Kättpidi kala kurgus on ka mönus olla. Soolikad,maksa,mao,südame, köik-köik-köik paljaste kätega välja vötta oli ka ülimönna. Aga..aitab sellest. Tänasest..kaks esimest olid tööõpetused, kus sain pool kinnast valmis. Siis bioloogiasse ja pidime mingit töölehte tegema. Matemaatika teema on nii vägev :D Siis muusikasse kus laulsime mingit uut laulu. Peale seda loengusse. Räägiti koolikiusamisest jne.. Öööö...garderoobi, viisin koti ära ja otsisin arstilt saadud paberi ja kooliarsti juurde. Räägiti, et möödavad, kaaluvad, möödavad vereröhku, kontrollivad silmi ja teevad süsti. Ja kui Carol välja tuli ja ütles, et ma ei saagi süsti, siis oli :(, et mul on see süst juba tehtud. Silmi ka ei kontrollitud -.- Ja ma sain veel teada, et ma olen kahanenud vahepeal. Viimati, kui Kuressaares mingitel uuringutel käisin, möödeti ka seal, siis olin 168,5 ja nüüd olin 167 cm. -.- Siis koju ja tudusin vahepeal, rämedalt väisnud olin. Peale seda arvutisse ja muusika mängima. Vahepeal otsisin sügavkülmast külmageeli toppisin selle pölvele, sest see jälle valutas jne.. ning sidusin sidemega kinni. Kui Annely koju jöudis läks täielik hullumaja lahti, läks täiesti hulluks TALLE EI TOHI KOMMI ANDA! :D Aga juba on jöhker uni ka, niiet ma varsti tuttu ära.

No comments:

Post a Comment